donderdag 21 mei 2015

Pup 1 rose: Gioia

Juli






13 juni

Kijk mij eens groeien....



9 juni

Het is al weer een paar dagen geleden dat we iets van ons lieten horen maar we hebben het nou eenmaal heel erg druk met groter worden! Ik viel eerder nog niet zo op maar op het moment ben ik een echte dondersteen, zegt mama's vrouwtje. Mijn oogjes en oortjes zijn open , ik kan al aardig lopen en....je ziet bij mij al tandjes !




28 mei,
Ja ik val eigenlijk het minst op van alle broers en zussen ik doe namelijk gewoon wat ik moet doen eten slapen ,poepen en plassen. Maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf niet laat horen want dat doe ik wel hoor en ik ben ook een vasthouder laat me niet wegjagen door LouLou......ze is wel lief hoor.




Hoi, ik ben Gioia, dat spreek je uit als Djoja.
 Ik ben de oudste dochter van Skaya en Flynn. Ik ben geboren op 19 mei omstreeks half 10 's-avonds en woog toen 510 gram.  Hier kun je lezen over mijn persoonlijke vorderingen. Oh en voor dat Koert (het baasje van mijn mama) het verklapt, ik schrijf dit natuurlijk niet echt zelf op hè, daar hebben wij mensen voor ;-)

als eerstgeborene geeft je een verantwoordelijkheid niet normaal alles moet je in de gaten houden , nee hoor dat doet mijn mama voor me. Ik kan me concentreren op slapen en drinken zelfs bij het plassen en poepen helpt mijn mama nog is ze niet geweldig........
De eerste dagen op deze mensen wereld was best heftig maar ik begin al aardig te wennen....hoor toch niets lekker rustig.
ik ben 22 mei 58gr. aangekomen.

28 mei,
Ja ik val eigenlijk het minst op van alle broers en zussen ik doe namelijk gewoon wat ik moet doen eten slapen ,poepen en plassen. Maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf niet laat horen want dat doe ik wel hoor en ik ben ook een vasthouder laat me niet wegjagen door LouLou......ze is wel lief hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten