donderdag 21 mei 2015

Pup 3 bruin: Joop!

juli



13 juni

Reu bruin Joop!

 9 juni

Ik ben net zo'n knuffeldier als mijn broertje Ralph. Ik vind het heerlijk als mama's mensen bij ons op visite komen in de puppyren. Ik ga dan zo vlug als mijn kleine pootjes me kunnen dragen naar ze toe en kruip dan lekker bij ze!



28 mei,
Ik groei als kool zo snel joh , als het aan mij ligt kan ik al naar mijn nieuwe baasje hoor.
Maar dat vind mijn mama nog niet goed die wil dat ik eerst groot en sterk ben voor ik ga uitvliegen.
Nu vind ik het hier wel heel gezellig en hoeft het ook nog niet maar heb er wel zin in hoor, ben ondernemend genoeg.

Ik drink mezelf suf van dat mama spul groei ook behoorlijk. Het is lekker knus hier we zijn met 9, 9 broertjes en zusjes en ik hou niet zo van delen.
Maar doe het wel hoor is zielig voor de kleintjes die willen ook groot en sterk worden net als ik.
ik ben 22 mei 76gr. aangekomen.



Hoi, ik ben Joop! Ik ben de oudste zoon van Skaya en Flynn. Ik ben geboren op 19 mei 2015 omstreeks 23:15 uur. Ik woog toen 492 gram. Hier kun je mijn persoonlijke ontwikkelingen volgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten