donderdag 21 mei 2015

pup 6 wit: J'adore

juli



13 juni


teef wit j'Adore


9 juni

Ik ben nog steeds seriously easy going...Ik heb nog niet besloten wat ik later wil worden want daar ben ik nog veel te jong voor maar op dit moment ben ik gewoon een lief en zachtaardig meisje! Ik doe gewoon mee met de rest, oogjes en oortjes open, beetje rondwaggelen...lekker bij mama liggen...


28 mei,
Mijn moto is relax, ik maak me nergens druk om ik vind het heerlijk om door het baasje van mijn mama te worden geknuffeld, lig heerlijk bij haar.
En een oogje van mij is open gegaan vandaag (dacht kan hij weer dicht) er is veel te zien mama, broertjes , zusjes en de baasjes van het huis.Er woont hier ook een jongetje (Ivar) die ook helpt met onze verzorging of eerlijk gezegd met de verzorging van onze mama.....
Ook ik groei goed en slaap veel.

Wat zal ik eens vertellen, het is hier heerlijk warm waardoor ik goed kan slapen.
Mama is een heerlijke plek om bij, op,naast en onder te liggen en het geluk wil dan ook nog dat ik dan zomaar eten krijg moet er wel wat voor doen maar dat kost me geen moeite.......
22 mei ben ik 28gr. aangekomen is niet veel weet ik maar de dag ervoor heb ik gegeten voor 3 ;)


Hoi, ik ben j'Adore een teefje, geboren omstreeks tien voor half twee 's-middags op 20 mei. Ik woog 494 gram na mijn geboorte. Hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten