donderdag 21 mei 2015

pup 5 geel: Chanel

juli



13 juni


Teef geel Chanel







 Ha! Ook ik kan lopen, kijken, horen...en HAPPEN ! Als mijn broertjes en zusjes drinken bij mama, gaan hun staartjes heen en weer, leuk joh... ik moet dan gewoon even in die staartjes bijten! Ik heb alleen al behoorlijke tandjes waardoor ik eigenlijk de enige ben die dit spelletje kan waarderen...

Nee, ik kijk niet naar de camera!


Zo door dat ik wat lichter ben van kleur val ik het meeste op hoor en denk ik dat ik voorrang heb op mijn broertjes en zusjes , gillen dat ik kan als ze me er niet bij laten maar helaas ze zijn nog doof dus geen effect.
ik ben 22 mei 62gr. aangekomen.

28 mei,
Hmmm ik ben niet zo blij met al die commotie van dat poseren voor de foto, ik blijf liever dicht bij mijn mama.
Maar nee de baasjes van mijn mama moeten zo nodig foto's hebben van ons apart, ik denk doe het dan samen met zijn alle (lekker warm).
Ik heb het door staan hoor wat een gedoe, nu ben ik weer heerlijk aan het drinken en luieren. Mijn mama is wel groot hoor ik moet soms helemaal om kruipen voor ik erbij kan.
En zien jullie ik ben een heel stuk lichter dan mijn broertjes en zusjes.




Hoi, ik ben een teefje, pup nr 5, Chanel dus. Geboren op 20 mei 2015 omstreeks half 9 's-ochtends.Ik woog vlak na mijn geboorte 406 gram. Hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.  Ik ben wat lichter gekleurd dan mijn broertjes en zusjes.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten