donderdag 21 mei 2015

Pup 7 groen: Gabbana

13 juni

teef groen Gabbana




9 juni

Hallo, ook mijn wereld wordt steeds een beetje groter doordat mijn oogjes en oortjes open zijn en ik lekker kan lopen. Ik ben een lief, zachtaardig meisje- tenminste dat zeggen mama's mensen over mij.



28 mei,
Yeee ik ben niet meer de kleinste , ik heb Hugo in gehaald ben zo trots op mezelf.....Ik zeg ook wie niet sterk is moet slim zijn......
En slim ben ik want al mijn broertjes en zusjes gaan voor de middelste hang dingen ik pak gewoon de buitenste dan heb ik die lekker helemaal voor mezelf.
Mijn broertjes en zusjes kunnen gillen nou ik maak me niet zo druk hoor.Ik denk maar zo ook ik kom er wel.


Ja ik ben het kleinste van al mijn broertjes en zusjes maar wel een vechter. Ik laat me niet van dat lekkere spul wat uit mijn mama komt weg jagen, als ik vast heb laat ik niet los.
Ik ben 22 mei 62gr. aangekomen goed he !!!!




Hoi, ik ben teefje Gabbana. Geboren 20 mei 2015 rond tien over half vier bij de dierenarts. Ik woog 344 gram wat mij de lichtste maakt, tenminste nu nog. Hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten