donderdag 21 mei 2015

Pup 9 zwart: Ralph

juli



13 juni


reu zwart Ralph

 9 juni
Ik hou toch zo van kroelen en knuffelen... Als ik mijn mama's mensen in de buurt heb, dan ga ik daar lekker bij liggen!


28 mei,
Gister is de dierenarts weer geweest om mij na te kijken hij wil heel graag weten of ik mijn broertjes en zusjes wel kan bijhouden........guh wat denkt die meneer wel niet tuurlijk kan ik dat.
Het gaat super goed met mij ik groei goed en slaap veel.


Het gaat nu steeds beter met me de eerste dag ben ik niet zoveel aangekomen maar 10 gr. veel te weinig dus daar moet ik aan gaan werken.
Dat werken kost mij heel veel energie wat ik nog niet heb, nog niet alle vocht is uit mijn longetjes .
Met wat hulp van de baasjes van mijn mama lukt het steeds beter, en het bewijs is dat ik 22 mei 48 gr. ben aangekomen.......
Hoi, ik ben Ralph een reu. Ik ben geboren op 20 mei net iets na mijn zusje Dolce. Ook ik ben middels een keizersnee op de wereld gezet en ik heb het wat moeilijk want ik had een heleboel vocht in mijn longen. Hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten