donderdag 21 mei 2015

pup 4 rood: Hugo

juli




13 juni

reu rood Hugo


9 juni

Ze hebben mij ' Hugo'  genoemd maar  ' Humor'  had net zo goed gekund :-)
Ik maak mama's baasjes altijd aan het lachen. Waarom weet ik niet zo goed, ik doe het niet expres of zo...ik raak alleen altijd de weg kwijt en ga meestal als enige de kant op die niemand anders op gaat...
Mijn oogjes en oortjes zijn ook open maar dat zou je niet zeggen! Mijn tandjes komen door maar zijn nog niet zo ver als die van Gioia, LouLou, Joop en Chanel. Nu ik wat meer voeding binnenkrijg schreeuw ik ook veel minder ....




Ja ik ben wat ze zeggen een schreeuwlelijk maar ja je moet wat als je nergens bij kan. De baasjes van mijn mama zeuren gewoon wat die zullen wel last hebben van slaapgebrek......trek me er niets van aan hoor ga toch gewoon door met waar ik mee bezig ben.
En het is toch lekker spul wat mijn mama heeft ik ben er gek op.
ik ben 22 mei 40gr. aangekomen.

Ik ben ondertussen de kleinste nou ja kleinste ik ben de lichtste van het stel. maar ik weet zeker dat ik het wel weer inhaal hoor, maak me er niet druk over.
Ik moet wel vechten voor een tepel (zo noemt het baasje ze) maar dat hebben de baasjes van mama ook al opgelost, ik en Dolce mogen heerlijk zonder al die broertjes en zusjes eten.



Hoi, ik ben Hugo, een reu, geboren op 20 mei 2015 met een gewicht van 404 gram. Hier kun je mijn ontwikkelingen lezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten