donderdag 21 mei 2015

pup 8 aqua(blauw): Dolce




13 juni


teef aqua blauw Dolce


9 juni

Waar eerst mijn zusje Gioia ' de onopvallende'  was, ben ik dat nu... Ik hobbel gewoon lekker mee ' via het midden' , wijk niet uit naar links of rechts en zit dus gewoon op koers, kortom het gaat goed met mij!




28 mei,
Ook met mij gaat het steeds beter ik blijf wel een beetje moeite houden met die dingen hoor ,maar met wat hulp lukt het al aardig.
Ik laat mezelf altijd aan de kant duwen door mijn grote zussen en broer (Gioia, LouLou en Joop.) kunnen ze ook niets aan doen hoor ze hebben een groter lijf .
Ik kan niet wachten tot mijn oogjes open gaan wil heel graag de wereld ontdekken.
Ik ben wel heel bewegelijk we moesten poseren voor de foto nou ik niet hoor.........

Zo wat een belevenis heb ik achter de rug, nu doe ik het rustig aan hoor niet te veel poespas.
Met mij gaat het goed heb wel wat moeite met het vast houden van die dingen die aan mama haar buik hangen, de baasjes van mijn mama helpen daar een beetje mee anders heb ik zo een honger.
ik ben 22 mei 36 gr. aangekomen niet heel veel maar wel genoeg.


Hoi, ik ben Dolce een teefje van 406 gram. Ik ben geboren rond 17:00 uur;  middels een keizersnee en daarom heb ik het best een beetje zwaar. Hier kun je mijn ontwikkelingen volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten