donderdag 21 mei 2015

Pup 2 paars: LouLou






13 juni
teefje paars LouLou







9 juni

Ik ben nog steeds de grootste en sterkste van het hele stel. Ik lig graag alleen, zonder mijn broertjes of zusjes. Ik weet heeeel erg goed waar ik het best de melk vandaan kan halen en laat me dan ook niet tegenhouden! Mijn oogjes en oortjes zijn open, ik kan lopen en 'blaffen' en mijn tandjes kun je al zien.



28 mei,
Hehe ik ben nog steeds de grootste en de zwaarste maar niet echt de slimste dat moet ik over laten aan Cabbana die werkt mij zo van de tepel af.......maar ik kom terug hoor laat me niet kennen.
Als ik eraan kom dan maakt het baasje van mijn mama het muziekje (geluid) van Jaws, nou zo imposant ben ik niet hoor.
Groeien doe ik erg goed ik ben de kilo voorbij.....



Hoi, ik ben LouLou (oui, c'est moi). Ik ben een teefje, geboren op dinsdag 19 mei omstreeks 22:40 uur en woog maar liefst 608 gram ! Ik ben heel donker gekleurd (zwart) maar heb heel veel lichte accenten. Hier kun je mijn persoonlijke ontwikkelingen volgen.

Ik ben de grootste de sterkste en de slimste :) ik ben altijd als eerste aanwezig bij mama haar hang dingen, dat maakt ook dat ik het meeste ben aangekomen van allemaal......ik piep ook niet zoveel hoor daar word je zo moe van ik ben relax. Ik hou er wel van om samen te slapen wil graag een broertje of zusje maar het liefst mama voelen.
Ik ben 22 mei 54gr. aangekomen maar de dag ervoor maar liefst 104gr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten